ایپدا   اخبار و وبلاگ

اخبار ایپدا

14 خرداد عکسی موجود نمی باشد .

انتشار SQL Server 2016

مایکروسافت بالاخره نسخه نهایی SQL Server 2016 منتشر نمود

بیشتر
16 بهمن عکسی موجود نمی باشد .

دوره های BI ؛ منطبق بر آخرین تغییرات شرکت Microsoft

طراحی و پیاده سازی انبار داده و سیستم هوشمندسازی کسب و کار در پی هم می آیند و از نظر فنی از پروژه های جالب در حوزه فناوری اطلاعات می باشد و از نظر سازمانی پروژه های پیچیده ای محسوب می شوند. این دوره امکانی را برای سازمان شما فراهم می کند تا با موفقیت محیط انباره داده و سیستم هوشمند سازی کسب و کار را طراحی و پیاده سازی کنند. این دوره برای تمامی سازمان ها، شرکت ها و گروه هایی که می خواهند پروژه ای را در حوزه BI آغاز کنند و یا در روند پیاده سازی پروژه DW / BI هستند توصیه می شود. مبنای دوره آموزش DW / BI از مباحث ابتدایی تا مباحث پیشرفته می باشد.

بیشتر
9 تیر عکسی موجود نمی باشد .

برگزاري دوره ي SQL SERVER 2014 - Admin

اگر بخواهيم در يک نگاه محبوب ‌‌ترين نرم افزار مديريت بانک‌هاي اطلاعاتي رابطه‌اي را مورد بررسي قرار دهيم، بي‌شک همه نگاه‌ها به سمت Microsoft SQL Server خواهد بود. اين نرم افزار مجهز به ابزارهاي جديدي براي نظارت و مديريت بوده و همچنين مناسب استفاده براي بانک هاي اطلاعاتي بسيار بزرگ مي‌باشد. از طرفي امکانات گسترده‌اي که در اين نسخه تعبيه شده، طراحي و پياده‌سازي بانک‌هاي اطلاعاتي را سرعت بخشيده و تلفيق و انطباق آن با انواع فناوري‌هاي نو باعث افزايش چشمگير قدرت و کارايي آن شده است.

بیشتر

درباره IPDA

شرکت ایده پردازان دنیای داده که با نام تجاری ایپدا فعالیت می کند، شرکتی است نوپا اما با کوله باری از تجربیات و ایده های نوین اعضایی که هر کدام سابقه ی طولانی و موفق در زمینه ی فعالیت خود دارند


اطلاعات بیشتر